Translate the Blog

mandag den 18. juni 2012

Velkommen Gamers!

Hej, mit navn er Simon Hansen, jeg er snart 15 år gammel og er Gamer og Blogger i min fritid.
(Bemærk, at der står "Gamer" og ikke "Nørd", det er en forholdsvis vigtig detalje, som utroligt mange overser)
-Dette er min anden blog, som jeg håber bliver mindst lige så succesfuld, som min første (ses her: Blog)

På denne blog, vil jeg ligge en masse forskellige videoer, screenshots og meget andet ind, fra forskellige spil, hvilket jeg håber på, at i læsere vil hjælpe mig med (hjælp/materiale, kan evt. belønnes med et link til din blog, clanside, website eller lignende.)

Begyndelsesmål:
1. Som alle andre - "Få nogle faste læsere, en god SEO og en masse visninger"
2. Få nogle gode kontakter, der kan finde/lave/give idéer til gode videoer, anmeldelser osv. (Kunne du tænke at hjælpe mig med dette, så skriv en mail til simon-blog@hotmail.dk)
3. Skabe en blog, som begyndere og bedre spillere kan have det sjovt på og drage nytte på. (fx ved hjælp af indlæg skrevet af "Gode" danske gamere)

Drømme:
1. Skabe en kæmpe interesse for bloggen, der gør, at de fleste kan få stor nytte ud af bloggen, i deres spil.
2. Blive en af Danmarks bedste sider, for gamere der søger gode råd til "League of Legends" og alle de andre gode spil!
-Hvis du vil hjælpe mig på en eller anden måde, så kan du som før nævnt skrive til mig på: simon-blog@hotmail.dk

På forhånd tak for støtten, som du kan give i højre side af bloggen, ved at like/blive fast læser.
-Simon Hansen

1 kommentar: